Webdesign pro
výrobce koření
Mäspoma

Pro společnost Mäspoma jsme navrhli a zrealizovali web. Postarali jsme se i o redesign 150 obalů výrobků.

Mäspoma

Stojíme za redesignem 150 obalů výrobků pro Mäspomu, producenta koření a masového pomocného materiálu. Následně jsme vše zpracovali pro nový e-shop.

#webdesign #redesign #grafickýdizajn #DTPservis #MÄSPOMA #eshop #byMAISON

Naše spolupráce s MÄSPOMOU začala před několika lety. Dostali jsme tehdy nelehký úkol - redesign téměř 150 obalů výrobků. Úlohu jsme po několika měsících splnili na výbornou. Oblékli jsme výrobky do nových šatů v moderním grafickém provedení. Pomohli jsme tím aktualizovat a upevnit vizuální identitu MÄSPOMY. Zvolenská MÄSPOMA si našla své místo v daném segmentu a dnes je solidním hráčem na trhu. Jen díky redesignu došlo k nárůstu prodeje bez marketingové podpory o několik procent nad tržní růst. Tento projekt byl pro nás důkazem, že umíme růst spolu s klienty. I proto bylo logické pokračování projektu do další fáze - přesun do online sféry.

Webové stránky založené na WordPressu nemusí vypadat všechny stejně

Po obalovém designu následoval design a realizace nových webových stránek s e-shopem. Respektovali jsme přání klienta a postavili jsme web na open source platformě WordPress a implementovali jsme e-shop. Za necelé dva měsíce jsme web vyladili a spustili. Při jeho realizaci jsme vsadili na klasickou kombinaci plných barevných ploch, ale s profesionálně provedenými fotografiemi jídla a packshoty výrobků. Propojení s bankovním systémem a implementace platebních bran jsou již u nás samozřejmostí.

Redesign webových stránek v tomto případě činil logické vyústění celé změny vizuální identity obalů a zároveň jsme už měli k dispozici brand manuál jednotlivých koření, což nesmírně usnadnilo práci jak grafikům a webdesignerům, tak i kodérům a programátorům. Webové stránky se nespouštěly na etapy, ale během pár dní se nahrál celý obsah a při spuštění se již klient mohl věnovat novému content marketingu - tvorbě vlastního obsahu, zapojení influencerů na Facebooku, soutěžím a zejména brand buildingu. Facebook fan page narostla během pár měsíců z 500 fanoušků na více než 6,5 tisíc. Zde musíme pochválit zejména klienta a jeho houževnatost při tvorbě obsahu i při uchovávání starého obsahu.

Backlink, přechod na HTTPS a zachování historie stránky

Velmi důležitou součástí převodu webstránky ze starého hostingu na nový je zachování starých linků, jejich přesměrování na nové a posun bezpečnosti webové stránky do nového tisíciletí. Zapnuli jsme SSL certifikát, překlopili původní obsah, vyčistili URL zkratky (kanonizace URL, tj. jejich čitelnější verze) a vše tak, abychom neztratili ani jeden text. Jednou z největších chyb při přechodu na nové systémy bývá ztráta historie a pozice ve vyhledávačích. Stačí jen jednoduchá konfigurace přesměrování a nové webové stránky nemusí začínat svou indexaci od nuly.

Kuchyň

Kuchyň

Koření

Koření

Jídlo

Jídlo

typografia

Typografie

Bree Serif

typografia

Barevnost

#A4074E

#1CAF2B

#CD0011

#F04F0B

#6A2D0E

Web design

webdesign Mäspoma
webdesign Mäspoma
webdesign Mäspoma
webdesign Mäspoma

Responzivní design

responzivita Mäspoma
responzivita Mäspoma
responzivita Mäspoma