I když malá stylová kavárna má svůj stabilní základ na Facebooku, nesmíme zapomínat i na náhodné kolemjdoucí. Ne každý chce být na Facebooku, ne každý chce být fanouškem barů a kaváren. Pro tyto klienty musíme mít stále jinou cestu.
Vytvořili jsme jednoduchou minisite, která slouží jako krátká, výstižná prezentace kavárny a baru. Rezervační formulář, propojení Google maps, malá galerie a kontakt - vše přehledně jednoduše uspořádány s citem pro zavedenou grafickou identitu, kterou jsme vytvořili již před několika lety.
Nárůst důležitosti google recenzí v posledním období pomáhá při umísťování stránek na vyšších stupních. Proti stálé klientele chceme určitě zachytit i náhodné kolemjdoucí, turisty, kohokoliv. Registrace na Google business navíc umístí podnik přímo na Google mapy, což následně zjednodušuje i navigaci přímo na místo.
Vzpomeneme-li si na možnosti sbírání dat a remarketingu, pak není dál nad čím přemýšlet. Mysleli jsme však na budoucnost a nechali jsme si otevřená vrátka v podobě předpřipraveného blogu. Kdyby se náhodou jednou Facebook rozhodl zamknout krám a odejít, dokázali bychom zareagovat okamžitě.
SwitzerlandCondenzed CE
#2B1D18
#AFC437