Webdesign pro
družstvo OVOZELA

OVOZELA

Hravý slovenský webdesign pro pěstitele ovoce a zeleniny, zejména skvělých rajčat. Přetvořili jsme celou identitu, natočili první spot a vše spojili do úžasného vizuálu.

#webdesign #webstranka #grafickýdizajn #videoprodukcia #ovozela #identita #obalovydizajn #byMAISON

Projekt začal převlečením obalu

Spolupráce s družstvem OVOZELA začala, jako mnohé naše spolupráce, přes redesign obalů a předělání identity. Hravá rajčata stála u zrodu nové identity, která přerostla v redesign webových stránek a dotvoření celého brandingu společnosti spolu s dalšími ilustracemi borůvek, mrkve, papriky a dalších.

Samotný design webové stránky pozdvihuje vlastní autentický obsah, studiová fotografie a foodstyling. Všechny produkty na webové stránce jsou přímo ze slovenských farem, aranžované fotografie jsou autorskou prací  Ovozely a nejsou tudíž postahované z fotobank. Klientovi tímto děkujeme, že se k výrobě  těchto fotografií nechal přesvědčit.

Video přináší pohyb, pohyb přináší život a.k.a. bannery jsou out, video je in.

V rámci naší spolupráce s družstvem jsme natáčeli i první kampaň v naší vlastní produkci – od výběru lokace přes voice casting až po finální střih. Při takto rozsáhlé a rychlé tvorbě brandingu jsme si tak dokázali lépe pohlídat finální výstup. Z natočeného materiálu jsme vztvořili vlastní smyčky, které jsme dále použili na sociálních sítích, zejména na Facebooku a Instagramu, a zároveň také k tvorbě úvodní stránky, kde si klient může sám smyčku měnit dle svého uvážení. Cílem videa bylo přinést pohyb/život na webovou stránku. Družstvo OVOZELA pěstuje svoje plodiny na Slovensku v ekologickém prostředí, což je znázorněno reálným záběrem, místo statických prvků.

Nezapomínejte, kdo je váš zákazník

A proč webová stránka, když máme na Facebooku 10k sledujících? Protože v OVOZELE si uvědomují, že ne každý má rád sociální sítě a ne každý obsah je pro sociální sítě vhodný.

Webové stránky družstva se snaží především jasně prezentovat, kdo je členem družstva, jaká je jeho vize a též poukázat na slovenský původ plodin. I když se velká část produktů prodává přes maloobchod, nezapomínali jsme během tvorby designu na to, že našimi zákazníky jsou především slovenští spotřebitelé. Proto se snažíme co nejvíce informací odkrýt. Těší nás, že na webových stránkách jsou prezentováni také samotní pěstitelé, kteří se nebáli ukázat a stojí si za svými produkty.

Důležité je však nezapomínat na adwords a možnosti remarketingu i na jiných částech webových stránek, a to především v obsahové síti, vhodné v tomto případě pro brandbuilding. Zároveň nesmíme zapomínat, že našimi klienty jsou i nakupující v různých distribučních centrech, kteří chtějí mít po ruce přehledný obsah, informace o společnosti a možnost přímého kontaktu. (long live the contact form)

Čerstvost

Čerstvost

Chuť

Chuť

Důvěra

Důvěra

Typografie

Typografie

Ludicrous Stencil

Typografie

Barevnost

#DF1B12

#FBE200

#442264

Web design

webdesign OVOZELA
webdesign OVOZELA webdesign OVOZELA
webdesign OVOZELA
webdesign OVOZELA
webdesign OVOZELA
webdesign OVOZELA

Responzivní design

responzivita OVOZELA
responzivita OVOZELA
responzivita OVOZELA

Zaujala vás naše práce? Ozvěte se nám,
rádi vám s vaším projektem pomůžeme.

Stačí se ozvat