Branding a webdesign pro kavárnu v Aquaparku

Hravý a skvěle fungující webdesign pro stránky kavárny.

CHOCOARDEN

Redesign loga kavárny byl začátek

Původní logo kavárny Choco Arden bylo vykreslené deformovanými tahy stylizovanými do kresby. Tato detailní vektorová úprava tahů způsobovala problémy při aplikování loga například výšivkou na textil, případně při jiných technicky nedokonalých procesech tisku. Rozhodli jsme se tahy zjednodušit, zrušit jejich stylizaci a křivky mírně posunout do tvaru úsměvu. Chceme vysílat jasný signál milé, usměvavé značky. Vždyť o tom posezení u kávy je. Příjemný úsměv obsluhy tvoří polovinu zážitku z posezení. Design loga dále pracuje s původní hnědou barvou, jejíž použití v interiérech a aplikování na tiskovinách i oblečení je výborné. Pro osvěžení celkového vzhledu jsme se ale rozhodli tento vizuál doplnit o výraznou saharskou žlutou. Tato barva nám harmonicky doplnila škálu pro vizuální komunikaci projektu, kde slouží jako výplň pozadí nebo jako barva pozitivu při invertované verzi grafiky. Abychom celkový vizuál projektu dotáhli do posledního detailu, přidali jsme sérii ručně ilustrovaných vektorových elementů zobrazujících předměty z prostředí kavárny. Tyto prvky jsou svou stylizací kresby rukou v dostatečném kontrastu k jinak hladkému a symetrickému logu. Ilustrace tak celkový vizuál doplňují, ale zároveň design loga nechají vyniknout.

Webdesign pro kavárnu

Webové stránky kavárny jsme navrhli ve stejně silné vizuální stylizaci jako tiskoviny či reklamní poutače. Grafický designér opět pracuje s kombinací fotografií a barevných ploch skosených do linií ostrých úhlů. Kompozice webdesignu střídá tmavé a světlé plochy v barevném provedení žluté a hnědé barvy. Nad samotným podkladem, ať už se jedná o fotografii nebo asymetrickou plochu, se vznášejí jemně rozmístěny ilustrace z identity projektu. Celý design jsme rozpohybovali efektem Parallax po vertikální ose jednotlivých prvků.

Jednotlivé prvky webového designu

Úvodní banner s hlavním poselstvím hned doplňuje slider na žlutém pozadí, který komunikuje základní způsoby přípravy kávových nápojů. Návštěvník webových stránek se tak touto hravě ilustrovanou formou může dozvědět, jaké rozdíly jsou mezi jednotlivými typy přípravy. Webdesign dále pokračuje kompozicí bannerů, reklamních informací a přehledem nápojového lístku zpracovaného ve formě skriptu se záložkami. Celá stránka je pochopitelně administrovatelná přes open source CMS platformy WordPress.

www.chocoarden.sk

webdesign-branding-chocoarden-01
webdesign-branding-chocoarden-02
webdesign-branding-chocoarden-03
webdesign-branding-chocoarden-04
webdesign-branding-chocoarden-05
webdesign-branding-chocoarden-06

Zaujala vás naše práce? Ozvěte se nám,
rádi vám s vaším projektem pomůžeme.

Stačí se ozvat